Po prostu trochę wody i piach.
Witamy, Gość
Marzec 29, 2024, 06:23:48
Marzec 29, 2024, 06:23:48
Aktualności:
Aktualna pora roku: Wiosna
51
dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:13:43
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
52
dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:08:40
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
53
dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:01:51
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Rzeka ciemna niczym noc. Nie ma w niej ani jednej ryby.
|
54
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:59:18
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Las, w którym zawsze panuje mrok.
|
55
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:55:36
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Małe, stare sanktuarium pośrodku Lasu Nocy.
|
56
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:51:13
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Równiny, na których żyje kilka małych gatunków smoków.
|
57
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:47:09
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Niebieskie drzewa, niebieskie powietrze, niebieskie...wszystko. Niebiesko, aż oczy bolą.
|
58
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:36:46
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Oh, znalazłeś przejście w Pustce? W takim razie witamy w Wonderlandzie! Zero roślin, zero wody, zero jedzenia. Szary, nieco górzysty teren. To właśnie tu mieszka władczyni Krainy Umarłych. Brama jest otwarta dla wszystkich, ale wejście jest na własną odpowiedzialność...
|
59
dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:29:42
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Swego rodzaju "ostry dyżur". Tutaj leczone są ciężko ranne wilki.
|
60
dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:33:26
|
||
Zaczęty przez Atma Mori - Ostatnia wiadomość wysłana przez Atma Mori | ||
Samiec Alpha: Wilk-szef-wszystkich-szefów. Decyduje kiedy odbędzie się polowanie i takie tam. Każdy wilk w watasze musi okazywać mu szacunek.
Samica Alpha: Wadera-szefowa-wszystkich-szefów. (Najczęściej, ale niekoniecznie) Partnerka Samca Alpha. Beta: Wilk-pomocnik-Alphy. Gamma: Wilk, który cieszy się z tytułu. Delta: To samo co u Gammy. Omega: Wilk, który nie chciał być Samotnikiem i nie wybrał sobie żadnego stanowiska. Medyk: Prawdziwy lekarz. Wyleczy wszystko i każdego, od złamanej łapy po zapalenie płuc. Uratował życie niejednego wilka. Pomaga Młodszym medykom, Konowałom i Łapiduchom w opanowaniu trudnej sztuki lecznictwa. Młodszy medyk: Potrafi wyleczyć złamaną kończynę. Jeszcze ćwiczy leczenie cięższych ran. Konował: Łapiduch z nieco większym doświadczeniem. Opanował już sztukę opatrywania niegroźnych ran i teraz uczy się leczyć choroby niezagrażające życiu. Łapiduch: W przyszłości chce zostać prawdziwym Medykiem, ale na razie musi się jeszcze dużo nauczyć. Potrafi wyleczyć drobne skaleczenia. Szaman: Bez problemu przyzywa duchy i jest w kontakcie ze zmarłymi. Umie przyrządzić wiele eliksirów, np. Eliksir Niewidzialności, itp. Zaklinacz: Uczy się przyzywać duchy większych zwierząt. Próbuje swoich sił w eliksirach, ale nie zawsze mu się udaje. Szarlatan: Nic nie umie. Ma problem z przywołaniem ducha wiewiórki. Czeka go jeszcze dużo nauki. Zielarz: Zastanawialiście się kiedyś skąd Medycy biorą zioła do swoich leków? Ten wilk doskonale zna się na roślinach, wie, które są jadalne, a które nie, z łatwością rozróżnia rośliny lecznicze i zwykłe. Młodszy zielarz: Nie ma problemu z rozróżnieniem stokrotki i mlecza, ale musi się jeszcze nauczyć wielu rzeczy. Przywódca wojowników: Wszyscy wojownicy muszą się go słuchać. Heros: Zasłużony wojownik. Odniósł zwycięstwo w wielu bitwach. Przykład dla wszystkich Rekrutów. Wojownik: Świetnie walczy, dzięki latom walk praktycznie przestał odczuwać ból fizyczny. Podczas bitew nie dba o własne dobro, atakuje każdego, ignorując swoje rany. Wojak: Dopuszczony do bitwy od razu rzuca się w wir walki, jednak nie zawsze wychodzi z niej zwycięsko. Rycerzyk: No, nareszcie Rekrut dostał awans. Teraz koniecznie musi popisywać się przed Wojownikami. Robi wiele głupich rzeczy. Rozróżnia "swojego" i "wroga". Rekrut: "Najniższa ranga wojskowa". Czekają go lata treningów, ale może się to opłaci... Przywódca Łowców: Za pozwoleniem Alphy organizuje polowania. Zarządza wszystkimi łowcami. Łowca: Potrafi w pojedynkę zabić jelenia, sarnę, łosia, itp. Nemord: Z łatwością poluje na dziki i sarny. Drapieżnik: Potrafi zepsuć całe łowy jednym nieostrożnym krokiem. Rzuca się na ofiarę bez wcześniejszego przygotowania, dlatego często zwierzęciu udaje się uciec. Szarak: Potrafi złapać co najwyżej swój ogon. Musi dużo trenować, jeśli chce upolować coś większego niż zając. Tropiciel: Nikt nie wytropi zdobyczy lepiej niż on. Pomaga przy polowaniach. Poszukiwacz: Rozróżnia tropy, ale zdarzają mu się drobne pomyłki. Niuchacz: Zdarza mu się mylić ślady dzika ze śladami sarny. Opiekun szczeniąt: Wilk, który opiekuje się młodymi wilczkami pod nieobecność ich rodziców. Samotnik: Czyli coś w stylu "Wilczego-Emo". Nic nie robi, narzeka na wszystko, nie chciał być Omegą. Chodzi tam gdzie chce i kiedy chce, co nie zawsze spotyka się z dobrą reakcją innych. Oh, jeszcze drobny dopisek: wszystkie stanowiska na pierwszym miejscu w danej kategorii to "Przywódcy". |