Witamy, Gość
Maj 04, 2024, 00:35:41
Aktualności:
Aktualna pora roku: Wiosna

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Atma Mori

Strony: 1 2 [3]
31
Stanowiska / Wyjaśnienie Stanowisk
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:33:26 »
Samiec Alpha: Wilk-szef-wszystkich-szefów. Decyduje kiedy odbędzie się polowanie i takie tam.  Każdy wilk w watasze musi okazywać mu szacunek.
Samica Alpha: Wadera-szefowa-wszystkich-szefów. (Najczęściej, ale niekoniecznie) Partnerka Samca Alpha.
Beta: Wilk-pomocnik-Alphy.
Gamma: Wilk, który cieszy się z tytułu.
Delta: To samo co u Gammy.
Omega: Wilk, który nie chciał być Samotnikiem i nie wybrał sobie żadnego stanowiska.

Medyk: Prawdziwy lekarz. Wyleczy wszystko i każdego, od złamanej łapy po zapalenie płuc. Uratował życie niejednego wilka. Pomaga Młodszym medykom, Konowałom i Łapiduchom w opanowaniu trudnej sztuki lecznictwa.
Młodszy medyk: Potrafi wyleczyć złamaną kończynę. Jeszcze ćwiczy leczenie cięższych ran.
Konował: Łapiduch z nieco większym doświadczeniem. Opanował już sztukę opatrywania niegroźnych ran i teraz uczy się leczyć choroby niezagrażające życiu.
Łapiduch: W przyszłości chce zostać prawdziwym Medykiem, ale na razie musi się jeszcze dużo nauczyć. Potrafi wyleczyć drobne skaleczenia.

Szaman: Bez problemu przyzywa duchy i jest w kontakcie ze zmarłymi. Umie przyrządzić wiele eliksirów, np. Eliksir Niewidzialności, itp.
Zaklinacz: Uczy się przyzywać duchy większych zwierząt. Próbuje swoich sił w eliksirach, ale nie zawsze mu się udaje.
Szarlatan: Nic nie umie. Ma problem z przywołaniem ducha wiewiórki. Czeka go jeszcze dużo nauki.

Zielarz: Zastanawialiście się kiedyś skąd Medycy biorą zioła do swoich leków? Ten wilk doskonale zna się na roślinach, wie, które są jadalne, a które nie, z łatwością rozróżnia rośliny lecznicze i zwykłe.
Młodszy zielarz: Nie ma problemu z rozróżnieniem stokrotki i mlecza, ale musi się jeszcze nauczyć wielu rzeczy.

Przywódca wojowników: Wszyscy wojownicy muszą się go słuchać.
Heros: Zasłużony wojownik. Odniósł zwycięstwo w wielu bitwach. Przykład dla wszystkich Rekrutów.
Wojownik: Świetnie walczy, dzięki latom walk praktycznie przestał odczuwać ból fizyczny. Podczas bitew nie dba o własne dobro, atakuje każdego, ignorując swoje rany.
Wojak: Dopuszczony do bitwy od razu rzuca się w wir walki, jednak nie zawsze wychodzi z niej zwycięsko.
Rycerzyk: No, nareszcie Rekrut dostał awans. Teraz koniecznie musi popisywać się przed Wojownikami. Robi wiele głupich rzeczy. Rozróżnia "swojego" i "wroga".
Rekrut: "Najniższa ranga wojskowa". Czekają go lata treningów, ale może się to opłaci...

Przywódca Łowców: Za pozwoleniem Alphy organizuje polowania. Zarządza wszystkimi łowcami.
Łowca: Potrafi w pojedynkę zabić jelenia, sarnę, łosia, itp.
Nemord: Z łatwością poluje na dziki i sarny.
Drapieżnik: Potrafi zepsuć całe łowy jednym nieostrożnym krokiem. Rzuca się na ofiarę bez wcześniejszego przygotowania, dlatego często zwierzęciu udaje się uciec.
Szarak: Potrafi złapać co najwyżej swój ogon. Musi dużo trenować, jeśli chce upolować coś większego niż zając.

Tropiciel: Nikt nie wytropi zdobyczy lepiej niż on. Pomaga przy polowaniach.
Poszukiwacz: Rozróżnia tropy, ale zdarzają mu się drobne pomyłki.
Niuchacz: Zdarza mu się mylić ślady dzika ze śladami sarny.

Opiekun szczeniąt: Wilk, który opiekuje się młodymi wilczkami pod nieobecność ich rodziców.

Samotnik: Czyli coś w stylu "Wilczego-Emo". Nic nie robi, narzeka na wszystko, nie chciał być Omegą. Chodzi tam gdzie chce i kiedy chce, co nie zawsze spotyka się z dobrą reakcją innych.


Oh, jeszcze drobny dopisek: wszystkie stanowiska na pierwszym miejscu w danej kategorii to "Przywódcy".

32
Stanowiska / Bogowie
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 15:57:50 »
Bogowie to neutralne istoty utrzymujące "porządek" w watasze. Nieśmiertelni, obdarzeni wielką mocą, niektórzy z nich są nawet w stanie cofnąć czas.
Podstawowymi mocami każdego z Bogów są:
- Nieśmiertelność
- Wskrzeszanie zmarłych
- Boska Moc (czyli wszystko, czego dusza zapragnie)
Pozostałe moce są dopasowane do "żywiołu" Boga.

W Watasze Silva Ventum mamy pięciu Bogów:

Bóg Śmierci: Atma Mori
Bóg Życia:
Bóg Szczęścia:
Bóg Dnia:
Bóg Nocy:
Bóg Natury:

33
Stanowiska / Stanowiska
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 15:44:06 »
Stanowiska główne

Samiec Alpha: Brak
Samica Alpha: ZAREZERWOWANE

Beta: Brak
Gamma: Brak

Delta: Brak
Omega: Brak

Medycyna

Medyk: Ariana
Młodszy medyk: Brak
Łapiduch: Brak

Czarodziejstwo

Szaman: Brak
Zaklinacz: Brak
Szarlatan: Brak


Zielarstwo

Zielarz: Brak
Młodszy zielarz: Brak

Obrona watahy

Przywódca wojowników: Ajax
Heros: Brak
Wojownik: Brak
Wojak: Brak
Rycerzyk: Brak
Rekrut: Brak


Łowiectwo

Przywódca Łowców: Saturn
Łowca: Brak
Nemord: Brak
Drapieżnik: Brak
Szarak: Brak


Łowiectwo II

Tropiciel: Brak
Poszukiwacz: Brak
Niuchacz: Brak



Inne

Opiekun szczeniąt: Brak

Samotnik: Brak



Wyjaśnienie kolorów
- Kolor czerwony oznacza, że to stanowisko może mieć tylko jeden wilk
- Kolor pomarańczowy oznacza, że to stanowisko mogą mieć trzy wilki
- Kolor zielony oznacza, że to stanowisko może mieć pięć wilków
- Kolor fioletowy oznacza, że to stanowisko może mieć nieskończenie wiele wilków

Wyjaśnienie wszystkich Stanowisk znajdziesz TUTAJ.

34
Jaskinia Medyków / Duża Jaskinia
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 14:51:39 »
Tutaj, pod stałą opieką Medyka, przebywają chore wilki.

35
Wulkan / Krater
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:43:09 »

36
Wulkan / Podnóże
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:37:51 »
Czarne skały poprzecinane rzekami lawy.

37
Kraina Umarłych / Otchłań
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:34:47 »
Jaskinia śmierci. Unoszą się tu zielonkawe opary, które w rzeczywistości są duszami zmarłych wilków.

38
Kraina Umarłych / Pustka
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:24:20 »
Pusta, ciemna przestrzeń. Znajduje się tutaj przejście do Wonderlandu.

39
Góry / Górskie jezioro
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:13:11 »
Jezioro u podnóża gór.

40
Góry / Szczyty
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:11:04 »
Miejsce, w które dotrą tylko wytrzymałe wilki.

41
Las / Leśny Strumień
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:05:18 »
Duży strumień pośrodku lasu, w którym żyje kilka gatunków ryb.

42
Las / Głębia lasu
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:04:12 »

43
Las / Leśna polana
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 21:58:16 »
Niewielka polana pośrodku lasu.

44
Karty postaci / Co powinno się znaleźć w karcie postaci?
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 20:48:09 »
Aby zapisać się do gry należy stworzyć nowy wątek, w którym będzie znajdować się ten oto wypełniony formularz:

Imię:
Płeć: (basior/wadera)
Wiek: (mniej niż 2 lata to szczeniak)
Stanowisko: (w zakładce Stanowiska)
Wygląd: (opisz wygląd swojego wilka)
Historia: (krótka historia wilka, Bogowie nie muszą pisać historii)
Charakter: (czyli jaki jest nasz wilk)
Rodzina:
Moce: (zwykłe wilki max. 10, przywódcy max. 15, Bogowie mogą mieć tyle mocy ile chcą)
Partner/ka: (na początku brak)
Statystyki: (wilk na początku musi rozdać 100pkt, Alphy i Przywódcy 1000pkt, a Bóg 2000pkt)
Siła:
Zwinność:
Wytrzymałość:
Szybkość:

Character song*: (czyli "piosenka postaci", możesz dać kilka character songów, ale błagam- max. 5)

* Nieobowiązkowe. Dla chętnych. ;)

Proszę o umieszczenie karty postaci w podpisie!

Strony: 1 2 [3]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
animalsoftheworld tysiacmasek rrp307 grafikaztelenowel wladca-smokow