Witamy, Gość
Maj 06, 2024, 19:18:11
Aktualności:
Aktualna pora roku: Wiosna

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Atma Mori

Strony: 1 [2] 3
16
Rzeka / Rzeka
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:24:00 »
Nurt jest spokojny, a rzeka dosyć płytka, więc nikt nie powinien się utopić.

17
Rzeka / Tajemnicza jaskinia pod Wodospadem
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:18:57 »
Od świata oddziela ją jedynie ściana wody.

18
Rzeka / Wodospad
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:17:07 »
Miejsce dla wilków, które chcą się wyluzować w całym dniu.

19
Jaskinia Szamanów / Jaskinia Magii
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:13:43 »

20
Morze / Plaża
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:08:40 »
Po prostu trochę wody i piach.

21
Kraina Nocy / Rzeka Ciemności
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:01:51 »
Rzeka ciemna niczym noc. Nie ma w niej ani jednej ryby.

22
Kraina Nocy / Las Nocy
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:59:18 »
Las, w którym zawsze panuje mrok.

23
Kraina Nocy / Stare Sanktuarium Nocy
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:55:36 »
Małe, stare sanktuarium pośrodku Lasu Nocy.

24
Królestwo Śmiechu / Smocze Wzgórza
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:51:13 »
Równiny, na których żyje kilka małych gatunków smoków.

25
Królestwo Śmiechu / Błękitny Las
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:47:09 »
Niebieskie drzewa, niebieskie powietrze, niebieskie...wszystko. Niebiesko, aż oczy bolą.

26
Kraina Umarłych / Wonderland
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:36:46 »
Oh, znalazłeś przejście w Pustce? W takim razie witamy w Wonderlandzie! Zero roślin, zero wody, zero jedzenia. Szary, nieco górzysty teren. To właśnie tu mieszka władczyni Krainy Umarłych. Brama jest otwarta dla wszystkich, ale wejście jest na własną odpowiedzialność...

27
Jaskinia Medyków / Czarna Jaskinia
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:29:42 »
Swego rodzaju "ostry dyżur". Tutaj leczone są ciężko ranne wilki.

28
Stanowiska / Wyjaśnienie Stanowisk
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:33:26 »
Samiec Alpha: Wilk-szef-wszystkich-szefów. Decyduje kiedy odbędzie się polowanie i takie tam.  Każdy wilk w watasze musi okazywać mu szacunek.
Samica Alpha: Wadera-szefowa-wszystkich-szefów. (Najczęściej, ale niekoniecznie) Partnerka Samca Alpha.
Beta: Wilk-pomocnik-Alphy.
Gamma: Wilk, który cieszy się z tytułu.
Delta: To samo co u Gammy.
Omega: Wilk, który nie chciał być Samotnikiem i nie wybrał sobie żadnego stanowiska.

Medyk: Prawdziwy lekarz. Wyleczy wszystko i każdego, od złamanej łapy po zapalenie płuc. Uratował życie niejednego wilka. Pomaga Młodszym medykom, Konowałom i Łapiduchom w opanowaniu trudnej sztuki lecznictwa.
Młodszy medyk: Potrafi wyleczyć złamaną kończynę. Jeszcze ćwiczy leczenie cięższych ran.
Konował: Łapiduch z nieco większym doświadczeniem. Opanował już sztukę opatrywania niegroźnych ran i teraz uczy się leczyć choroby niezagrażające życiu.
Łapiduch: W przyszłości chce zostać prawdziwym Medykiem, ale na razie musi się jeszcze dużo nauczyć. Potrafi wyleczyć drobne skaleczenia.

Szaman: Bez problemu przyzywa duchy i jest w kontakcie ze zmarłymi. Umie przyrządzić wiele eliksirów, np. Eliksir Niewidzialności, itp.
Zaklinacz: Uczy się przyzywać duchy większych zwierząt. Próbuje swoich sił w eliksirach, ale nie zawsze mu się udaje.
Szarlatan: Nic nie umie. Ma problem z przywołaniem ducha wiewiórki. Czeka go jeszcze dużo nauki.

Zielarz: Zastanawialiście się kiedyś skąd Medycy biorą zioła do swoich leków? Ten wilk doskonale zna się na roślinach, wie, które są jadalne, a które nie, z łatwością rozróżnia rośliny lecznicze i zwykłe.
Młodszy zielarz: Nie ma problemu z rozróżnieniem stokrotki i mlecza, ale musi się jeszcze nauczyć wielu rzeczy.

Przywódca wojowników: Wszyscy wojownicy muszą się go słuchać.
Heros: Zasłużony wojownik. Odniósł zwycięstwo w wielu bitwach. Przykład dla wszystkich Rekrutów.
Wojownik: Świetnie walczy, dzięki latom walk praktycznie przestał odczuwać ból fizyczny. Podczas bitew nie dba o własne dobro, atakuje każdego, ignorując swoje rany.
Wojak: Dopuszczony do bitwy od razu rzuca się w wir walki, jednak nie zawsze wychodzi z niej zwycięsko.
Rycerzyk: No, nareszcie Rekrut dostał awans. Teraz koniecznie musi popisywać się przed Wojownikami. Robi wiele głupich rzeczy. Rozróżnia "swojego" i "wroga".
Rekrut: "Najniższa ranga wojskowa". Czekają go lata treningów, ale może się to opłaci...

Przywódca Łowców: Za pozwoleniem Alphy organizuje polowania. Zarządza wszystkimi łowcami.
Łowca: Potrafi w pojedynkę zabić jelenia, sarnę, łosia, itp.
Nemord: Z łatwością poluje na dziki i sarny.
Drapieżnik: Potrafi zepsuć całe łowy jednym nieostrożnym krokiem. Rzuca się na ofiarę bez wcześniejszego przygotowania, dlatego często zwierzęciu udaje się uciec.
Szarak: Potrafi złapać co najwyżej swój ogon. Musi dużo trenować, jeśli chce upolować coś większego niż zając.

Tropiciel: Nikt nie wytropi zdobyczy lepiej niż on. Pomaga przy polowaniach.
Poszukiwacz: Rozróżnia tropy, ale zdarzają mu się drobne pomyłki.
Niuchacz: Zdarza mu się mylić ślady dzika ze śladami sarny.

Opiekun szczeniąt: Wilk, który opiekuje się młodymi wilczkami pod nieobecność ich rodziców.

Samotnik: Czyli coś w stylu "Wilczego-Emo". Nic nie robi, narzeka na wszystko, nie chciał być Omegą. Chodzi tam gdzie chce i kiedy chce, co nie zawsze spotyka się z dobrą reakcją innych.


Oh, jeszcze drobny dopisek: wszystkie stanowiska na pierwszym miejscu w danej kategorii to "Przywódcy".

29
Stanowiska / Bogowie
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 15:57:50 »
Bogowie to neutralne istoty utrzymujące "porządek" w watasze. Nieśmiertelni, obdarzeni wielką mocą, niektórzy z nich są nawet w stanie cofnąć czas.
Podstawowymi mocami każdego z Bogów są:
- Nieśmiertelność
- Wskrzeszanie zmarłych
- Boska Moc (czyli wszystko, czego dusza zapragnie)
Pozostałe moce są dopasowane do "żywiołu" Boga.

W Watasze Silva Ventum mamy pięciu Bogów:

Bóg Śmierci: Atma Mori
Bóg Życia:
Bóg Szczęścia:
Bóg Dnia:
Bóg Nocy:
Bóg Natury:

30
Stanowiska / Stanowiska
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 15:44:06 »
Stanowiska główne

Samiec Alpha: Brak
Samica Alpha: ZAREZERWOWANE

Beta: Brak
Gamma: Brak

Delta: Brak
Omega: Brak

Medycyna

Medyk: Ariana
Młodszy medyk: Brak
Łapiduch: Brak

Czarodziejstwo

Szaman: Brak
Zaklinacz: Brak
Szarlatan: Brak


Zielarstwo

Zielarz: Brak
Młodszy zielarz: Brak

Obrona watahy

Przywódca wojowników: Ajax
Heros: Brak
Wojownik: Brak
Wojak: Brak
Rycerzyk: Brak
Rekrut: Brak


Łowiectwo

Przywódca Łowców: Saturn
Łowca: Brak
Nemord: Brak
Drapieżnik: Brak
Szarak: Brak


Łowiectwo II

Tropiciel: Brak
Poszukiwacz: Brak
Niuchacz: Brak



Inne

Opiekun szczeniąt: Brak

Samotnik: Brak



Wyjaśnienie kolorów
- Kolor czerwony oznacza, że to stanowisko może mieć tylko jeden wilk
- Kolor pomarańczowy oznacza, że to stanowisko mogą mieć trzy wilki
- Kolor zielony oznacza, że to stanowisko może mieć pięć wilków
- Kolor fioletowy oznacza, że to stanowisko może mieć nieskończenie wiele wilków

Wyjaśnienie wszystkich Stanowisk znajdziesz TUTAJ.

Strony: 1 [2] 3
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
zerowkab bestgame zagroda-slonca archlike chatka